MERK: Vi skal flytte lageret! Dette betyr at behandling av bestillinger kan ta litt lenger tid enn normalt. Vi beklager ulempene og takker for tålmodigheten!
NB! Dersom du bestiller drikke eller matvarer som kan påvirkes av temperatur, anbefaler vi å velge levering til butikk. Ved kalde perioder kan innhold ekspandere, feks drikkevarer som fryser, eller barer som smelter ved høye temperaturer dersom pakken står i pakkeboks eller ved hjemlevering. Konsumvarer ødelagt på disse grunnlag vil ikke være godkjent reklamasjon. Vær OBS!
Raske leveringsalternativer og gratis frakt
Handler du for over nåværende fraktgrense får du gratis frakt med Postnord og Instabox.
Beløpet for gratis frakt og rabattkoder må overstige gitt grense, ekskludert pant, gebyrer og frakt.
For å få fri frakt på ordren din må du selv velge mellom ett av de gratis fraktalternativene.
Fri frakt gjelder ikke dersom vekten/størrelsen på bestillingen overgår målene til fraktalternativene som tilbyr fri frakt.
Gratis frakt gjelder ikke for store/ tunge treningsutstyr. Fraktkostanden på disse er 399kr.
For spørsmål angående sporing eller levering anbefaler vi å sjekke sporingslink eller henvende deg til PostNord/ Instabox/Porterbuddy, som leverer pakkene.
Dessverre sender vi ikke pakker til Svalbard og Jan Mayen.
1. Hjemlevering (Postnord)
Dette alternativet har en pris på 89 kr. Pakken leveres hjem til deg av Postnord etter nærmere avtale (også kveld)
Vi anbefaler deg å laste ned appen til Postnord slik at du kan følge pakken og gjøre endringer med leveringen din.
2. På utleveringssted (PostNord)
Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.
Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.
3. Instabox
Få pakken levert der du ønsker til et av Instabox sine smarte skap. Du kan enkelt hente ut pakken med en PIN-koden.
Denne tjenesten koster 59 kr uavhengig av gratis frakt-tilbudet. Du vil motta en sms med sporingslink når din pakke er mottatt av Instabox. Via linken finner du alt av informasjon om din sending, leveringstid, veibeskrivelse til skapet, åpningstider samt kontaktinformasjon til Instabox. Har du spørsmål ang. din pakke kan du lett nå Instabox på sms eller telefon.
Instabox Home er hjemmleverings-tjeneste. Max. vekt på pakken kan ikke overstige 20 kg.
4. Levering av større treningsutstyr
Flere av de større treningsapparatene vi selger blir sendt direkte fra vår leverandør i Danmark. Det står oppgitt i produktbeskrivelser hvilken varer dette gjelder. Du får i tillegg en separat e-post med informasjon om dette etter fullført bestilling. Varene blir levert med TNT på bakkeplan hjem til deg (TNT bruker Bring som sin underleverandør, så dersom sporingen sier Shipment handed to third party. They will complete delivery betyr det at Bring har tatt over sendinga).
Du vil bli kontaktet i forkant av leveringen. Normal leveringsstid er mellom 7-10 virkedager.
De apparatene vi sender fra lageret vårt i Norge blir levert til utleveringssted eller hjem til deg utifra størrelsen på varen og/eller hvilken fraktmode som ble valgt under bestilling.
Vanlige spørsmål
Hvorfor har jeg ikke fått epost enda?
Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.
Ordren min står ”til behandling”?
Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager. Under høysesong som november og desember tar dette noe lenger tid.
Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?
Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-3 dager.
Merk at under høysesong (november og desember) har også transportører lenger leveringstid.
Hva vil det si at ordren min er satt på ”varemottak”?
Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt.
Da settes en ordre til ¨varemottak¨ mens vi venter på at varen skal komme fra et eksternt lager. Det er estimert 1-3 dager ekstra ventetid på disse ordrene.
Hva vil det si at ¨Pakken venter på opphenting¨?
Vi garanterer at din bestilling er pakket og klar! Pakkene scannes ikke ved opphenting, og derfor vises denne statusen selv om pakkene er hentet fra vårt lager. Pakker får videre oppdatering etter at de er scannet inn på terminalen til transportør.
Det er feil adresse på bestillingen min.
Så lenge ordren din ikke er behandlet og ferdig pakket kan du endre adresse ved å logge inn på dine sider. Du kan også kontakte kundeservice, men ved stor pågang kan vi dessverre ikke garantere at vi rekker å gjøre endringer før ordren din blir fullført.
Jeg bestilte hjemlevering, men pakken er blitt sendt til utleveringssted.
Dersom pakken din ikke har blitt levert hjem er det ofte en av to grunner til dette.
Den første er at transportør har hatt problemer med å finne frem til riktig adresse/postkasse. Da omdirigerer de pakken til et utleveringssted.
Andre årsak er at pakken din har blitt for stor, enten i volum eller på vekt.
Instabox Home er ekspresstjeneste og kan derfor ikke ta store sendinger. Postnord kan håndtere noe større pakker.
Sender dere pakker til Svalbard og Jan Mayen?
Dessverre lar ikke dette seg gjøre pr nå, og bestillinger til disse områdene vil ikke bli gjennomført.